Rodzinny konkurs świetlicowy rozstrzygnięty :) Po burzliwych naradach komisja konkursowa nagrodziła następujące prace (widoczne na grafice).Osoby nagrodzone zapraszamy po odbiór nagród w środę 30.10.2024 o godzinie 12:30 do świetlicy szkolnej ;-)
Wyniki konkursu
Konik szachowy
W czwartek 24 października w Szkole Podstawowej im. mjr. Henryka Sucharskiego w Osieku nad Wisłą sześcioro miłośników królewskiej gry wzięło udział w Ogolnopolskim Konkursie „Konik Szachowy”. W tym samym czasie w całej Polsce w ciągu 60 min uczniowie rozwiązywali 30 zadań szachowych o różnym stopniu trudności dobrane do wieku i poziomu każdego uczestnika. Gratulujemy wszystkim odważnym szachistom i czekamy na wyniki, które zostaną ogłoszone w ciągu kilku tygodni.
Konkurs rodzinny „Jesienna dynia”
Wynajem pomieszczeń oraz powierzchni reklamowych
Z dniem 1 listopada 2024 roku Zarządzeniem nr 7 Dyrektora Szkoły z dnia 18 października 2024 roku wprowadzone zostają „Zasady wynajmu pomieszczeń oraz powierzchni reklamowych w Szkole Podstawowej im. mjra Henryka Sucharskiego Osieku nad Wisłą”.
Z zarządzeniem i z zasadami wynajmu można zapoznać się w sekretariacie szkoły lub na stronie w zakładce Dokumenty.
W związku z powyższym informuję, iż:
1. Pomieszczenia szkolne są wynajmowane od poniedziałku do piątku w godzinach od 15:00 do 21:00 w dniach zajęć dydaktycznych, a w dni wolne od zajęć – po ustaleniu z Dyrektorem Szkoły.
2. Opłata najmu wynosi:
1) w przypadku umowy długoterminowej przyjmuje się za jednostkę rozliczeniową kwotę 30,00 zł za godzinę zegarową za salę lekcyjną; 50,00 zł za godzinę zegarową za salę gimnastyczną,
2) w przypadku jednorazowego wynajmu stawka wynosi 100,00 zł za salę lekcyjną oraz 300 zł za salę gimnastyczną,
3) w przypadku jednorazowego weekendowego wynajmu szkoły stawka wynosi 2500,00zł
3. Szkoła wynajmuje powierzchnie reklamowe na ogrodzeniu. Wysokość opłat za wynajem miejsca pod reklamę wynosi 150,00zł na miesiąc. Umowa zawierana jest na okres nie dłuższy niż 1 rok.
Zainteresowane osoby zapraszamy do złożenia pisemnej prośby o kontynuację wynajmu z określeniem Najemcy oraz podaniem charakteru działalności, uczestników zajęć i przewidzianych terminów, na adres szkoły sekretariat@zsosieknadwisla.pl do 31 października 2024 roku. Telefon kontaktowy 566786529
LEGITYMACJA SZKOLNA- informacje
Zdjęcia do legitymacji szkolnej prosimy przesyłać w formacie jpg, rozmiar 3,5x4,5, rozdzielczość 492x633 na adres: zdjecia@zsosieknadwisla.pl
W przypadku zgubienia lub zniszczenia legitymacji szkolnej należy w sekretariacie złożyć wniosek o wydanie duplikatu legitymacji oraz uiścić opłatę 9 złotych na konto Zespołu Szkół w Osieku nad Wisłą : Bank Spółdzielczy w Grębocinie 80 9491 0003 0020 0010 0319 0001 .
(tytuł przelewu : opłata za wydanie duplikatu legitymacji: imię i nazwisko ucznia)
Nagrody Wójta z okazji DEN
W dniu 15 października 2024 roku z okazji DEN w Urzędzie Gminy Obrowo odbyło się spotkanie, na którym Nagrodę Wójta otrzymały Pani Katarzyna Maksel-Żytko, Pani Joanna Nowak, Pani Dyrektor Katarzyna Wachowska.
Serdecznie gratulujemy!
Wyniki konkursu " Portret Nauczyciela "
Rada Rodziców serdecznie dziękuje wszystkim uczniom za udział w konkursie pt. "Portret Nauczyciela". Wasz talent i kreatywność przeszły nasze najśmielsze oczekiwania. Wybór był szalenie trudny ponieważ wpłynęło 46 prac konkursowych. Wśród nich wybraliśmy laureatów:
W kategorii klas 1-3
1 miejsce Antonina Spichalska IIIA
2 miejsce Arkadiusz Wdowiak IA
3 miejsce Liliana CelmerIIA
Wyróżnienia:
Hania Stasińska IIC
Wojciech Osipowicz IA
W kategorii klas IV-VIII
1 miejsce Nikolas Popławski VIC
2 miejsce Lena Kalinowska IV B
3 miejsce Julia Szyman IVC
Wyróżnienia:
Aleksandra Kowalewska VA
Szymon Nowakowski VA
Serdecznie dziękujemy i gratulujemy wszystkim uczestnikom.
Rada Rodziców.
Wycieczka do Małopolski
Uczniowie naszej szkoły wzięli udział w czterodniowej wycieczce w ramach programu Podróże z klasą. W czasie wyjazdu nocowaliśmy w Kopalni Bochnia, odwiedziliśmy Stare Miasto Krakowa, Muzeum Podziemi Rynku, Smoczą Jamę, dzielnice Kazimierz ze Starą Synagogą, Galerię Sztuki Polskiej XIX, a także Miejsce Pamięci i Muzeum Auschwitz-Birkenau. Był również czas na aktywny wypoczynek w Parku Wodnym.
11
Konkurs "Portret Nauczyciela"
Turniej szachowy - relacja
W sobotę 28.09. 2024 w sali gimnastycznej SP w Osieku nad Wisłą rozegrano turniej szachowy w
ramach Międzyszkolnej Ligi Szachowej. Impreza zgromadziła około 100 miłośników „królewskiej gry”,
którzy przybyli z całego województwa kujawsko-pomorskiego wraz z dopingującymi ich rodzicami i
trenerami. Uroczystego otwarcia dokonała wicedyrektor Zespołu Szkół w Osieku nad Wisłą Pani
Aleksandra Nasierowska wraz z organizatorem Ligi Panem Arkadiuszem Matczyńskim. Turniej dla
dzieci i młodzieży rozegrano w trzech grupach wiekowych: klasy 1-3 i przedszkola, klasy 4-6 oraz klasy
7-8 i ponadpodstawowe. Zawody rozegrano systemem szwajcarskim na dystansie 7 rund z tempem
10 minut + 5 sekund dla zawodnika czyli były to tzw. szachy szybkie. Społeczność Osiecką we
wszystkich grupach reprezentowało łącznie aż 10 uczestników (8 uczniów szkoły podstawowej, jeden
uczeń przedszkola i jeden absolwent SP):
Jerzy Rumiński
Paweł Szewczyk
Maximilian Gorda
Jan Grzybowski,
Adam Goliński,
Jędrzej Bogdan,
Tymoteusz Brewiński,
Gabriel Lewandowski,
Wiktor Grabowski
Franciszek Różycki
Trzeba też wspomnieć, że w turnieju dla rodziców i opiekunów wystartowało dwóch ojców młodych szachistów. Mimo iż dla większości z nich był to debiut w tego typu zawodach, wszystkim udało się panować stres i dzielnie stawiać czoła bardziej doświadczonym rywalom. Czworgu zawodnikom z Osieka udało się wygrać aż 3 partie.
W pobliżu sali gry grupa uczniów wraz z rodzicami z Rady Rodziców zorganizowała sprzedaż upieczonych przez siebie pysznych ciast, dzięki czemu każdy uczestnik mógł się posilić w przerwach pomiędzy rundami.
Po skończonym turnieju odbyło się tzw. „koło fortuny”, w którym wśród uczestników rozlosowano zaproszenia przygotowane przez m.in. Filharmonię Pomorską w Bydgoszczy i Teatr Polski w Bydgoszczy. Następnie odbyła się ceremonia wręczenia nagród. Trzech najlepszych zawodników i zawodniczek z każdej grupy otrzymało puchary ufundowane przez szkołę, a wszyscy uczestnicy pamiątkowe dyplomy i upominki. Impreza przebiegła w miłej sportowej atmosferze. Wszystkim osobom zaangażowanym w przygotowanie i organizację zawodów: uczniom, rodzicom oraz pracownikom szkoły składamy gorące podziękowania.https://www.facebook.com/share/p/zZaKeHR5sTgvA2mE/
https://www.facebook.com/share/p/Zb4BKXPhirgZCoA4/
5
WYNIKI WYBORÓW DO SAMORZĄDU SZKOLNEGO
Po zakończeniu w dniu wczorajszym głosowania , odbyło się przeliczanie głosów, przez komisję w składzie:
1) nauczyciele:
- P. K.Maksel-Żytko,
- P. K.Tofi l
2)uczniowie(przedstawiciele SU z poprzedniego roku)
- Kaja Maćkiewicz,
- FranciszekTuralski.
Wyniki wyborów:
-LENA PUKALUK: 169 głosów; PRZEWODNICZĄCĄ SU
-KAJA MAĆKIEWICZ: 102 głosy; Z-CA PRZEWODNICZĄCEGO
-PAWEŁ SZEWCZYK: 88 głosów; SKARBNIK
-NATALIA BAGDZIŃSKA 30 głosów; SEKRETARZ
-KAROLINA CHŁOPECKA: 10 głosów.
GRATULUJEMY WSZYSTKIM 👏👏👏Teraz czas do działania i realizacji obietnic wyborczych😊
Międzyszkolna Liga Szachowa
W najbliższą sobotę 28.09.2024 w Szkole Podstawowej w Osieku nad Wisłą zagości Międzyszkolna Liga Szachowa, w ramach której rozegrany zostanie turniej szachowy dla dzieci i młodzieży z podziałem na trzy grupy wiekowe. W rywalizacji mogą wziąć udział również dorośli w turnieju rodziców i opiekunów. Początek zawodów o godzinie 10.00. Zapisy do środy 25.09.2024 do godziny 22.00 za pośrednictwem aplikacji ChessManager. Potwierdzenie udziału wraz z uiszczeniem wpisowego w dniu zawodów w godzinach 9.00 – 9.40. Gorąco zachęcamy do sprawdzenia swoich sił w królewskiej grze wszystkich chętnych z przedszkola i szkoły w Osieku, jak również młodzież ze szkół średnich oraz rodziców i opiekunów uczestników.
Poniżej linki do zapisów oraz plakatu informacyjnego:
Kandydaci na Przewodniczącego Samorządu Szkolnego
Godziny pracy sekretariatu
Sekretariat czynny jest:
- od poniedziałku do czwartku w godz.7:00 - 15:15
- w piątek w godz. 7:00 - 14:00
Sekretariat dla rodziców i uczniów otwarty jest:
- w poniedziałki w godz. 7:00 - 15:15
- we wtorki w godz. 7:00 - 11:00
- w środy w godz. 9:00 - 15:15W przypadku kontaktu z sekretariatem poza wyznaczonymi
godzinami pracy kontakt jest możliwy po wcześniejszymumówieniu się telefonicznie.
W sprawach drobnych, nie wymagający obecności osobiście
prosimy o kontakt telefoniczny lub przez dziennikelektroniczny Librus.
Zajęcia szachowe
Przywozy i odwozy dzieci 02.09.2024
Przywóz
8:10 Sąsieczno
8:40 Silno
Odwóz
10:30 Silno
10:50 Sąsieczno
Bus prosimy o kontakt z p. Moniką
Rozpoczęcie roku szkolnego
Szanowni Rodzice, Drodzy Uczniowie
2 września odbędzie się uroczyste rozpoczęcie roku szkolnego 2024/2025.
O godzinie 9.00 – msza św. w kościele parafialnym (uczniowie pod opieką rodziców), godz. 9.45 – spotkanie z uczniami i rodzicami na sali gimanstycznej.
Serdecznie zapraszamy.
PODSTAWOWE INFORMACJE DLA RODZICÓW DZIECI KLAS PIERWSZYCH r.szk.2024/25.
1. W szkole przez cały rok obowiązuje obuwie zmienne. Buty i okrycia wierzchnie zostają w szafkach w wyznaczonym dla każdej klasy miejscu.
2. W szkole działa świetlica i stołówka – rodzice zapisują dziecko osobiście dnia 1 września. Pierwszeństwo korzystania ze świetlicy mają dzieci, których oboje rodzice pracują. Odpowiednie druki do pobrania są w świetlicy szkolnej. Wszyscy uczniowie mogą korzystać z obiadów w stołówce szkolnej. Opłaty za obiady dokonuje się do 10 dnia każdego miesiąca - dane do przelewu znajdują się na stronie szkoły: www.zsosieknadwisla.pl , zakładka: STOŁÓWKA - wpłaty na obiady .
3. W naszej szkole obowiązuje zmianowy system pracy (lekcje w szkole są od godz.08.00. do godz.16.15.) Świetlica szkolna działa od godz. 06.30. do godz.16.30.
4. Na zajęcia ruchowe obowiązuje strój sportowy – koszulka z krótkim rękawem, szorty/getry, skarpetki na zmianę i obuwie sportowe ( może być to samo, co zmienne – nie mogą to być baleriny).
5. Do szkoły dzieci potrzebują wyposażony piórnik : klej, nożyczki, gumki do mazania, ołówki, kredki świecowe, ołówkowe, mazaki, farby plakatowe, bloki białe techniczne i białe rysunkowe, bloki kolorowe techniczne i kolorowe rysunkowe, wycinanki, plastelinę, zeszyty w kratkę i w linię (najlepiej kolorową), patyczki matematyczne. Farby, plastelina, bloki i wycinanki zostają w szkole , w wyznaczonym przez wychowawców miejscu w klasie.
6. Rodzice pobierają z biblioteki szkolnej pakiet podręczników do klasy I oraz zeszyty ćwiczeń we wrześniu (materiały ćwiczeniowe są bezpłatne, podręczniki – do zwrotu pod koniec roku szkolnego).Pakiet zawiera podręczniki do nauki edukacji wczesnoszkolnej oraz języka angielskiego, samodzielnie rodzice zakupują podręcznik do religii. KLASA I – podręcznik do religii „Poznaję Boży świat” autorzy: K. Mielnicki, E. Kondrak , Wydawnictwo Jedność
7. Do szkoły dzieci nie powinny przynosić drogich ubrań, butów i cennych przedmiotów ( np.mp3, zabawki elektroniczne itp. - szkoła za to nie odpowiada).
8. Do szkoły nie przynosimy telefonów komórkowych – w razie nagłej potrzeby dziecko może zadzwonić do rodzica z sekretariatu.
9. W szkole działa Rada Rodziców – składka ustalona będzie na pierwszym spotkaniu Rady Rodziców we wrześniu 2024 r.
10. Dokumentem obowiązującym w szkole jest e-dziennik Librus Synergia. Rodzice uczniów klas pierwszych otrzymają we wrześniu od wychowawców login i hasło dostępu.
Szkoła Odpowiedzialna Cyfrowo
Pożegnanie klasy ósmej.
- 35
Archiwum Aktualności
- Styczeń 2025
- Grudzień 2024
- Listopad 2024
- Październik 2024
- Wrzesień 2024
- Sierpień 2024
- Czerwiec 2024
- Maj 2024
- Kwiecień 2024
- Marzec 2024
- Luty 2024
- Styczeń 2024
- Grudzień 2023
- Listopad 2023
- Październik 2023
- Wrzesień 2023
- Sierpień 2023
- Lipiec 2023
- Czerwiec 2023
- Maj 2023
- Kwiecień 2023
- Marzec 2023
- Luty 2023
- Styczeń 2023
- Wszystkie