• Wirtualna podróż po szkole
          • Relacja z Dnia Tabliczki Mnożenia

            W piątek, 15 listopada, w naszej szkole odbyły się wyjątkowe obchody Dnia Tabliczki Mnożenia. Było to święto matematyki, kreatywności i współpracy, w którym każdy mógł znaleźć coś dla siebie.

            Kulminacyjnym punktem dnia był konkurs na Szkolnego Mistrza Tabliczki Mnożenia. W rywalizacji wzięli udział przedstawiciele wszystkich klas od 4 do 8.  Po emocjonujących eliminacjach do finału zakwalifikowało się dwóch przestawicieli każdej klasy. Ostateczna rozgrywka była pełna napięcia, ale zwycięzca, Max z klasy 5c, wykazał się nie tylko szybkim liczeniem, ale i odpornością na stres. Gratulujemy!

          • Konkursy organizowane przez Stowarzyszenie Nauczycieli Matematyki

            Zapraszamy do udziału w naszych tegorocznych edycjach konkursów:

            Ogólnopolski Konkurs Matematyczno-Plastyczny „Matematyka oknem na świat”

            Prace należy złożyć do 19 grudnia w sali m1.

            Zadaniem uczestników Konkursu jest przygotowanie dowolną techniką pracy plastycznej na temat „Matematyka oknem na świat”. Każdy uczestnik Konkursu wykonuje własnoręcznie (bez pomocy osób trzecich) pracęna płaszczyźnie w dowolnej technice (malarskiej, rysunkowej, graficznej, mieszanej), w formacie A4 lub A3.Każdy uczestnik Konkursu nadaje tytuł swojej pracy, dodatkowo może dodać krótki opis.

          • DZIEŃ ŁAMAŃCÓW JĘZYKOWYCH

            W piątek-15 XI- spotkaliśmy się w bibliotece szkolnej , aby połamać języki ;),
            jednak…….nie udało się! Uczennice i uczniowie byli bardzo dobrze
            przygotowani, języki super sprawne, dykcja doskonała i z wielką przyjemnością
            słuchało się trudnych w wymowie wierszyków i rymowanek.


            Gratuluję serdecznie wszystkim uczestnikom i dziękuję za zaangażowanie

          • MAŁY MISTRZ - zdrowie i sprawność młodych pokoleń.

            W naszej szkole realizujemy ogólnopolski program MAŁY MISTRZ.


            Założenia ogólne programu:
            Program Mały Mistrz jest dedykowany dla uczniów klas I-III szkół podstawowych oraz nauczycieli
            edukacji wczesnoszkolnej i wychowania fizycznego. W naszej szkole programem objęte są wszystkie
            klasy pierwsze.


            Głównymi założeniami programu są:
             Zachęcenie uczniów do zdobywania nowych umiejętności ruchowych oraz podnoszenia sprawności
            fizycznej.
             Kształtowanie odpowiednich nawyków i postaw od najmłodszych lat: krzewienie aktywności fizycznej i
            zdrowego stylu życia, przyzwyczajanie, iż ruch powinien być ważnym aspektem na każdym etapie życia.
             Podniesienie atrakcyjności zajęć wychowania fizycznego z wykorzystaniem sprzętu sportowego
            przekazanego szkołom w ramach funkcjonowania programu.

          • Hazard? Nie daj się wciągnąć!

            Kontynuacja akcji edukacyjnej „Hazard? Nie daj się wciągnąć!”

            Cel akcji i jej odbiorcy
            Krajowa Administracja Skarbowa (KAS) kontynuuje akcję edukacyjną „Hazard? Nie daj się wciągnąć!” w roku szkolnym 2024/2025. Chcemy zwrócić uwagę na problemy, które wynikają z nadmiernego korzystania z gier wśród dzieci i młodzieży, takie jak uzależnienie, problemy finansowe czy wyizolowanie społeczne. Chcemy też pokazać, z jakim ryzykiem wiąże się rozpowszechnianie gier online z elementami hazardu i typowych gier hazardowych. Akcja jest skierowana do uczniów klas 7. i 8. szkół podstawowych oraz uczniów szkół ponadpodstawowych. Jej adresatami są także rodzice i nauczyciele. Hazard – szczególnie niebezpieczny dla młodych Nieświadomi zagrożenia młodzi ludzie traktują hazard w sieci jako niewinną formę rozrywki.
            Dlatego tematyka akcji uwzględnia również problem wykorzystywania Internetu przez podmioty org

    • Librus Synergia
    • Godziny dzwonków

      1. 800 – 845
      2.  855 – 940 – przerwa śniadaniowa 
      3. 950 –1035
      4. 1045 –1130 – przerwa obiadowa 
      5. 1150 –1235 – przerwa obiadowa  

      6. 1255 –1340
      7. 1350 –1435
      8. 1445 –1530
      9. 1535 –1620

    • Galeria zdjęć

        brak danych
    • Tygodniowe menu

      • Środa13. 11.
      • I DANIE: Zupa grochowa z kiełbasą i ziemniakami (wywar mięsno –
        warzywny )

        II DANIE: Klopsy wieprzowe w sosie pomidorowym ,ryż biały ,ogórek
        kiszony
      • Czwartek14. 11.
      • I DANIE: Zupa buraczkowa z makaronem , (wywar mięsno – warzywny
        ,śmietana , świeża natka pietruszki, warzywa )

        II DANIE: Filet z kurczaka w ziołach prowansalskich ,ziemniaki ze świeżym
        koperkiem ,kalafior na parze z masłem i bułką tartą
    • Biuletyn informacji publicznej
    • Kontakty

      • Szkoła im. mjr Henryka Sucharskiego w Osieku nad Wisłą
      • (+48) 56-678-65-29
        Przedszkole 56-621-17-20
        --wew. 108 ( Świetlica)
      • ul. Leśna 1 Osiek nad Wisłą
        87-125 Osiek nad Wisłą
        87-125 Osiek nad Wisłą Osiek nad Wisłą
        Poland
      • KLAUZULA INFORMACYJNA
        Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 informujemy, iż:
        1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespól Szkół w Osieku nad Wisłą , reprezentowany przez Dyrektora ZS – Panią Katarzynę Wachowską (ul. Leśna 1 ,87-125 Osiek nad Wisłą , telefon: 56 678 65 29 ).
        2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się
        z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl.
        3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonywania działalności dydaktycznej, wychowawczej i opiekuńczej, w tym realizowania programów nauczania oraz wykonania ciążących na nas obowiązkach prawnych.
        4. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu
        z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach odrębnych, w tym przepisów archiwalnych.
        5. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia
        oraz Ustawa z dnia 7września 1991 r. o systemie oświaty (Dz.U. z 2019 r. poz.1481), oraz Ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo Oświatowe (Dz.U. z 2019 r. poz. 1148) .
        6. Odbiorcami Pani/Pana danych będą podmioty, które na podstawie zawartych umów przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora.
        7. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
        - dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania, a także - w przypadkach przewidzianych prawem - prawo do usunięcia danych i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych.
        - wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się
        z naruszeniem przepisów powyższego rozporządzenia tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
        Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.


        KLAUZULA INFORMACYJNA
        Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119,
        s. 1 informujemy, iż:
        1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Szkół w Osieku nad Wisłą , reprezentowany przez Dyrektora ZS – Panią Katarzynę Wachowską (ul. Leśna 1, 87-125 Osiek nad Wisłą ,telefon: 56 678 65 29 ).
        2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się
        z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl.
        3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji zadań dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych wynikających z przepisów prawa.
        4. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu
        z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach odrębnych, w tym przepisów archiwalnych.
        5. Podstawą prawną przetwarzania danych jest w szczególności ustawa z dnia 7 września
        1991 r. o systemie oświaty (Dz.U. z 2019 r. poz.1481), oraz ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo Oświatowe (Dz.U. z 2019 r. poz. 1148 oraz rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 25 sierpnia 2017 r. w sprawie sposobu prowadzenia przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki dokumentacji przebiegu nauczania, działalności wychowawczej i opiekuńczej oraz rodzajów tej dokumentacji (Dz. U. z 2017 r. poz. 1646).
        6. Odbiorcami Pani/Pana danych będą podmioty, które na podstawie zawartych umów przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora.
        7. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
        - dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania, a także - w przypadkach przewidzianych prawem - prawo do usunięcia danych i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych.
        - wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się
        z naruszeniem przepisów powyższego rozporządzenia tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
        Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.
    • Logowanie