• Wirtualna podróż po szkole
          • Konkurs Edukacja przez szachy - Preludium talentów

            W sobotę 8 marca w SP nr 14 w Toruniu rozegrany został etap rejonowy konkursu Edukacja przez szachy - Preludium talentów. Z naszej szkoły awans do tego etapu w eliminacjach szkolnych wywalczyło trzech uczniów: Maximilian Gorda, Jędrzej Bogdan oraz Adam Strzelecki. Na starcie zawodów stanęło 82 uczestników z następujących powiatów: chełmiński, toruński, inowrocławski, żniński, mogileński, oraz m. Toruń. Zabrakło wśród nich niestety Adama Strzeleckiego. W 7-rundowym turnieju rozgrywany systemem szwajcarskim z tempem 10' + 5'' uczestnicy walczyli o awans do etapu wojewodzkiego konkursu, który odbędzie się 7 czerwca 2025r w Barcinie. Warto podkreślić rangę konkursu, gdyż został on wpisany na listę konkursów uprawniających do zdobycia dodatkowych punktów w procesie rekrutacji do szkół ponadpodstawowych. Awans do wojewódzkiego finału zapewniało uplasowanie się w końcowej klasyfikacji w czołowe

          • Bal karnawałowy

            W piątek 21 lutego w naszej szkole zrobiło się kolorowo, przybyły licznie księżniczki, super
            bohaterowie, lekarze, piloci, rycerze, anioły, kotki, panny młode , piraci i inne barwne
            postaci. Były zabawy, konkursy i dużo dobrej muzyki.


            A gdy zapadł zmrok, na dyskotece szkolnej zaszalały klasy 7 i 8 .Oni to potrafią się bawić ��
            Relację z tych wydarzeń można pobrać z podanych poniżej linków :
            Klasy 1-3 zdjęcia : https://photos.app.goo.gl/i8ucReXazC2BCNGH6
            Klasy 1-3 filmy : https://photos.app.goo.gl/CqSCGNfPQ4657YyLA
            Klasy 4-6 zdjęcia : https://photos.app.goo.gl/RAeohTwccupHQ37X6
            Klasy 7-8 zdjęcia : https://photos.app.goo.gl/D4uBMEEtRpL1ZaR57
            Podaję również link do zdjęć z fotobudki : https://photos.app.goo.gl/w7MuyQFtK8NLWD2F6

    • Librus Synergia
    • Godziny dzwonków

      1. 800 – 845
      2.  855 – 940 – przerwa śniadaniowa 
      3. 950 –1035
      4. 1045 –1130 – przerwa obiadowa 
      5. 1150 –1235 – przerwa obiadowa  

      6. 1255 –1340
      7. 1350 –1435
      8. 1445 –1530
      9. 1535 –1620

    • Galeria zdjęć

        brak danych
    • Tygodniowe menu

      • Niedziela26. 11.
      • Nieczynna
      • Poniedziałek27. 11.
      • I DANIE: Kapuśniak z słodkiej kapusty , ziemniakami , (wywar mięsno –
        warzywny ,świeżym koprem)


        II DANIE: Makaron ze szpinakiem (feta ,pomidory suszone, słonecznik
        prażony)
    • Biuletyn informacji publicznej
    • Kontakty

      • Szkoła im. mjr Henryka Sucharskiego w Osieku nad Wisłą
      • (+48) 56-678-65-29
        --wew. 108 ( Świetlica)
        Przedszkole 56-621-17-20
      • ul. Leśna 1 Osiek nad Wisłą
        87-125 Osiek nad Wisłą
        87-125 Osiek nad Wisłą Osiek nad Wisłą
        Poland
      • Adres skrzynki e-PUAP:
        /ZSOsieknadwisla/SkrytkaESP

        Adres do e-Doręczeń:
        AE:PL-11308-45505-STABC-27
      • KLAUZULA INFORMACYJNA
        Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 informujemy, iż:
        1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespól Szkół w Osieku nad Wisłą , reprezentowany przez Dyrektora ZS – Panią Katarzynę Wachowską (ul. Leśna 1 ,87-125 Osiek nad Wisłą , telefon: 56 678 65 29 ).
        2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się
        z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl.
        3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonywania działalności dydaktycznej, wychowawczej i opiekuńczej, w tym realizowania programów nauczania oraz wykonania ciążących na nas obowiązkach prawnych.
        4. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu
        z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach odrębnych, w tym przepisów archiwalnych.
        5. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia
        oraz Ustawa z dnia 7września 1991 r. o systemie oświaty (Dz.U. z 2019 r. poz.1481), oraz Ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo Oświatowe (Dz.U. z 2019 r. poz. 1148) .
        6. Odbiorcami Pani/Pana danych będą podmioty, które na podstawie zawartych umów przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora.
        7. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
        - dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania, a także - w przypadkach przewidzianych prawem - prawo do usunięcia danych i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych.
        - wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się
        z naruszeniem przepisów powyższego rozporządzenia tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
        Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.


        KLAUZULA INFORMACYJNA
        Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119,
        s. 1 informujemy, iż:
        1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Szkół w Osieku nad Wisłą , reprezentowany przez Dyrektora ZS – Panią Katarzynę Wachowską (ul. Leśna 1, 87-125 Osiek nad Wisłą ,telefon: 56 678 65 29 ).
        2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się
        z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl.
        3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji zadań dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych wynikających z przepisów prawa.
        4. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu
        z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach odrębnych, w tym przepisów archiwalnych.
        5. Podstawą prawną przetwarzania danych jest w szczególności ustawa z dnia 7 września
        1991 r. o systemie oświaty (Dz.U. z 2019 r. poz.1481), oraz ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo Oświatowe (Dz.U. z 2019 r. poz. 1148 oraz rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 25 sierpnia 2017 r. w sprawie sposobu prowadzenia przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki dokumentacji przebiegu nauczania, działalności wychowawczej i opiekuńczej oraz rodzajów tej dokumentacji (Dz. U. z 2017 r. poz. 1646).
        6. Odbiorcami Pani/Pana danych będą podmioty, które na podstawie zawartych umów przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora.
        7. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
        - dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania, a także - w przypadkach przewidzianych prawem - prawo do usunięcia danych i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych.
        - wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się
        z naruszeniem przepisów powyższego rozporządzenia tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
        Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.
    • Logowanie