• LEGITYMACJA SZKOLNA- informacje

          • Zdjęcia do legitymacji szkolnej prosimy przesyłać w formacie jpg, rozmiar 3,5x4,5, rozdzielczość 492x633 na adres: zdjecia@zsosieknadwisla.pl

            W przypadku zgubienia lub zniszczenia legitymacji szkolnej należy w sekretariacie złożyć wniosek o wydanie duplikatu legitymacji  oraz uiścić opłatę 9 złotych na konto Zespołu Szkół w Osieku nad Wisłą : Bank Spółdzielczy w Grębocinie  80 9491 0003 0020 0010 0319 0001  .

            (tytuł przelewu : opłata za wydanie duplikatu legitymacji: imię i nazwisko ucznia) 

          • Nagrody Wójta z okazji DEN

          • W dniu 15 października 2024 roku z okazji DEN w Urzędzie Gminy Obrowo odbyło się spotkanie, na którym Nagrodę Wójta otrzymały Pani Katarzyna Maksel-Żytko, Pani Joanna Nowak, Pani Dyrektor Katarzyna Wachowska.

            Serdecznie gratulujemy!

          • Wyniki konkursu " Portret Nauczyciela "

          • Rada Rodziców serdecznie dziękuje wszystkim uczniom za udział w konkursie pt. "Portret Nauczyciela". Wasz talent i kreatywność przeszły nasze najśmielsze oczekiwania. Wybór był szalenie trudny ponieważ wpłynęło 46 prac konkursowych. Wśród nich wybraliśmy laureatów:

             

            W kategorii klas 1-3 

            1 miejsce Antonina Spichalska IIIA

            2 miejsce Arkadiusz Wdowiak IA

            3 miejsce Liliana CelmerIIA

             

            Wyróżnienia:

            Hania Stasińska IIC

            Wojciech Osipowicz IA

             

            W kategorii klas IV-VIII

            1 miejsce Nikolas Popławski VIC

            2 miejsce Lena Kalinowska IV B

            3 miejsce Julia Szyman IVC

             

            Wyróżnienia:

            Aleksandra Kowalewska VA

            Szymon Nowakowski VA

             

             

            Serdecznie dziękujemy i gratulujemy wszystkim uczestnikom.

            Rada Rodziców. 

          • Wycieczka do Małopolski

          • Uczniowie naszej szkoły wzięli udział w czterodniowej wycieczce w ramach programu Podróże z klasą. W czasie wyjazdu nocowaliśmy w Kopalni Bochnia, odwiedziliśmy Stare Miasto Krakowa, Muzeum Podziemi Rynku, Smoczą Jamę, dzielnice Kazimierz ze Starą Synagogą, Galerię Sztuki Polskiej XIX, a także Miejsce Pamięci i Muzeum Auschwitz-Birkenau. Był również czas na aktywny wypoczynek w Parku Wodnym.

          • Turniej szachowy - relacja

          • W sobotę 28.09. 2024 w sali gimnastycznej SP w Osieku nad Wisłą rozegrano turniej szachowy w
            ramach Międzyszkolnej Ligi Szachowej. Impreza zgromadziła około 100 miłośników „królewskiej gry”,
            którzy przybyli z całego województwa kujawsko-pomorskiego wraz z dopingującymi ich rodzicami i
            trenerami. Uroczystego otwarcia dokonała wicedyrektor Zespołu Szkół w Osieku nad Wisłą Pani
            Aleksandra Nasierowska wraz z organizatorem Ligi Panem Arkadiuszem Matczyńskim. Turniej dla
            dzieci i młodzieży rozegrano w trzech grupach wiekowych: klasy 1-3 i przedszkola, klasy 4-6 oraz klasy
            7-8 i ponadpodstawowe. Zawody rozegrano systemem szwajcarskim na dystansie 7 rund z tempem
            10 minut + 5 sekund dla zawodnika czyli były to tzw. szachy szybkie. Społeczność Osiecką we
            wszystkich grupach reprezentowało łącznie aż 10 uczestników (8 uczniów szkoły podstawowej, jeden
            uczeń przedszkola i jeden absolwent SP):
            Jerzy Rumiński
            Paweł Szewczyk
            Maximilian Gorda
            Jan Grzybowski,
            Adam Goliński,
            Jędrzej Bogdan,
            Tymoteusz Brewiński,
            Gabriel Lewandowski,
            Wiktor Grabowski
            Franciszek Różycki
            Trzeba też wspomnieć, że w turnieju dla rodziców i opiekunów wystartowało dwóch ojców młodych szachistów. Mimo iż dla większości z nich był to debiut w tego typu zawodach, wszystkim udało się panować stres i dzielnie stawiać czoła bardziej doświadczonym rywalom. Czworgu zawodnikom z Osieka udało się wygrać aż 3 partie.
            W pobliżu sali gry grupa uczniów wraz z rodzicami z Rady Rodziców zorganizowała sprzedaż upieczonych przez siebie pysznych ciast, dzięki czemu każdy uczestnik mógł się posilić w przerwach pomiędzy rundami.
            Po skończonym turnieju odbyło się tzw. „koło fortuny”, w którym wśród uczestników rozlosowano zaproszenia przygotowane przez m.in. Filharmonię Pomorską w Bydgoszczy i Teatr Polski w Bydgoszczy. Następnie odbyła się ceremonia wręczenia nagród. Trzech najlepszych zawodników i zawodniczek z każdej grupy otrzymało puchary ufundowane przez szkołę, a wszyscy uczestnicy pamiątkowe dyplomy i upominki. Impreza przebiegła w miłej sportowej atmosferze. Wszystkim osobom zaangażowanym w przygotowanie i organizację zawodów: uczniom, rodzicom oraz pracownikom szkoły składamy gorące podziękowania.

            https://www.facebook.com/share/p/zZaKeHR5sTgvA2mE/

            https://www.facebook.com/share/p/Zb4BKXPhirgZCoA4/

             

          • WYNIKI WYBORÓW DO SAMORZĄDU SZKOLNEGO 

          • Po zakończeniu w dniu wczorajszym głosowania , odbyło się przeliczanie głosów, przez  komisję w składzie:
            1) nauczyciele:
            - P. K.Maksel-Żytko,
            - P. K.Tofi l
            2)uczniowie(przedstawiciele SU z poprzedniego roku)
            - Kaja Maćkiewicz, 
            - FranciszekTuralski.
            Wyniki wyborów:
            -LENA  PUKALUK: 169 głosów;  PRZEWODNICZĄCĄ SU
            -KAJA MAĆKIEWICZ: 102 głosy; Z-CA PRZEWODNICZĄCEGO
            -PAWEŁ SZEWCZYK: 88 głosów; SKARBNIK 
            -NATALIA BAGDZIŃSKA  30 głosów;  SEKRETARZ
            -KAROLINA CHŁOPECKA: 10 głosów. 
            GRATULUJEMY WSZYSTKIM  👏👏👏

            Teraz czas do działania i realizacji obietnic wyborczych😊

          • Międzyszkolna Liga Szachowa

          • W najbliższą sobotę 28.09.2024 w Szkole Podstawowej w Osieku nad Wisłą zagości Międzyszkolna Liga Szachowa, w ramach której rozegrany zostanie turniej szachowy dla dzieci i młodzieży z podziałem na trzy grupy wiekowe. W rywalizacji mogą wziąć udział również dorośli w turnieju rodziców i opiekunów. Początek zawodów o godzinie 10.00. Zapisy do środy 25.09.2024 do godziny 22.00 za pośrednictwem aplikacji ChessManager. Potwierdzenie udziału wraz z uiszczeniem wpisowego w dniu zawodów w godzinach 9.00 – 9.40. Gorąco zachęcamy do sprawdzenia swoich sił w królewskiej grze wszystkich chętnych z przedszkola i szkoły w Osieku, jak również młodzież ze szkół średnich oraz rodziców i opiekunów uczestników.

            Poniżej linki do zapisów oraz plakatu informacyjnego:

            LINKI

          • Godziny pracy sekretariatu

          • Sekretariat czynny jest:

             

            - od poniedziałku do czwartku w godz.7:00 - 15:15

            - w piątek w godz. 7:00 - 14:00

             

            Sekretariat dla rodziców i uczniów otwarty jest:


            - w poniedziałki w godz. 7:00 - 15:15
            - we wtorki w godz. 7:00 - 11:00
            - w środy w godz. 9:00 - 15:15

             

             

            W przypadku kontaktu z sekretariatem poza wyznaczonymi
            godzinami pracy kontakt jest możliwy po wcześniejszym

            umówieniu się telefonicznie.

            W sprawach drobnych, nie wymagający obecności osobiście
            prosimy o kontakt telefoniczny lub przez dziennik

            elektroniczny Librus.

          • Rozpoczęcie roku szkolnego

          • Szanowni Rodzice, Drodzy Uczniowie

            2 września odbędzie się uroczyste rozpoczęcie roku szkolnego 2024/2025.

            O godzinie 9.00 – msza św. w kościele parafialnym (uczniowie pod opieką rodziców), godz. 9.45 – spotkanie z uczniami i rodzicami na sali gimanstycznej.

            Serdecznie zapraszamy.

          • PODSTAWOWE INFORMACJE DLA RODZICÓW DZIECI KLAS PIERWSZYCH r.szk.2024/25.

          •  

            1.     W szkole przez cały rok obowiązuje obuwie zmienne. Buty i okrycia wierzchnie zostają w szafkach w wyznaczonym dla każdej klasy miejscu.

            2.     W szkole działa świetlica i stołówka – rodzice zapisują dziecko osobiście dnia 1 września. Pierwszeństwo korzystania ze świetlicy mają dzieci, których oboje rodzice pracują. Odpowiednie druki do pobrania są w świetlicy szkolnej. Wszyscy uczniowie mogą korzystać z obiadów w stołówce szkolnej. Opłaty za obiady dokonuje się do 10 dnia każdego miesiąca - dane do przelewu znajdują się na stronie szkoły: www.zsosieknadwisla.pl , zakładka: STOŁÓWKA - wpłaty na obiady . 

            3. W naszej szkole obowiązuje zmianowy system pracy (lekcje w szkole są od godz.08.00. do godz.16.15.) Świetlica szkolna działa od godz. 06.30. do godz.16.30.

            4.     Na zajęcia  ruchowe obowiązuje strój sportowy – koszulka z krótkim rękawem, szorty/getry, skarpetki na zmianę i obuwie sportowe ( może być to samo, co zmienne – nie mogą to być baleriny).

            5.   Do szkoły dzieci potrzebują wyposażony piórnik : klej, nożyczki, gumki do mazania, ołówki, kredki świecowe, ołówkowe, mazaki, farby plakatowe, bloki białe techniczne i białe rysunkowe, bloki kolorowe techniczne i kolorowe rysunkowe, wycinanki, plastelinę, zeszyty w kratkę i w linię (najlepiej kolorową), patyczki matematyczne. Farby, plastelina, bloki i wycinanki zostają w szkole , w wyznaczonym przez wychowawców miejscu w klasie.

            6. Rodzice pobierają z biblioteki szkolnej pakiet podręczników do klasy I oraz zeszyty ćwiczeń we wrześniu (materiały ćwiczeniowe są bezpłatne, podręczniki – do zwrotu pod koniec roku szkolnego).Pakiet zawiera podręczniki do nauki edukacji wczesnoszkolnej oraz języka angielskiego, samodzielnie rodzice zakupują podręcznik do religii. KLASA I – podręcznik do religii „Poznaję Boży świat” autorzy: K. Mielnicki, E. Kondrak , Wydawnictwo Jedność

            7.     Do szkoły dzieci nie powinny przynosić drogich ubrań, butów i cennych przedmiotów ( np.mp3, zabawki elektroniczne itp. -  szkoła za to nie odpowiada).

            8.     Do szkoły nie przynosimy telefonów komórkowych – w razie nagłej potrzeby dziecko może zadzwonić do rodzica z sekretariatu.

            9.  W szkole działa Rada Rodziców – składka ustalona będzie na pierwszym spotkaniu Rady Rodziców we wrześniu 2024 r.

            10. Dokumentem obowiązującym w szkole jest e-dziennik Librus Synergia. Rodzice uczniów klas pierwszych otrzymają we wrześniu od wychowawców login i hasło dostępu.

          • Wycieczka

          • Klasa 1 a oraz chętni uczniowie klas czwartych odwiedzili Ośrodek Chopinowski w Szafarni. 
            Młodsze dzieci uczestniczyły w warsztatach umuzykalniających. Zajęcia zapewniły aktywny kontakt z muzyką, wspólną zabawę i integrację. Rozbudziły ciekawość, wrażliwość na muzykę oraz rozwinęły poczucie rytmu.
            Starsze dzieci brały udział w grze terenowej pt. „Detektywi Chopina”. Nauka połączona z zabawą i ruchem. Wszystko rozgrywało się na terenie zabytkowego parku oraz pałacu Ośrodka Chopinowskiego. Uczniowie musieli rozwiązywać różne zagadki i zadania związane z historią zagubionych listów Fryderyka Chopina, aby ukończyć grę.

          • Dowozy

          • Czwartek 20.06.24

            Rano przywóz bez zmian

            Odwóz:

            Sąsieczno - 12:00

            Silna - 12:30

            Bus - 12:00

             

            Piątek  21.06.24

            Przywóz:

            Sąsieczno - 7:45

            Silna - 8:10

            Bus - kontak z p. Moniką

            Odwóz:

            Sąsieczno - 11:40

            Silna - 12:10

            Bus - 11:40

             

          • O matmo!

          • „O matmo!” to mobilna wystawa w całości zaprojektowana i wykonana przez zespół Centrum Nauki Kopernik w Warszawie z myślą o uczniach szkół podstawowych.

            Składają się na nią interaktywne eksponaty, które pokazują, jak fascynującą przygodą jest matematyka, i zachęcają do jej dalszego samodzielnego poznawania. W naturalny sposób skłaniają do refleksji nad tym, gdzie w otaczającym świecie możemy odnaleźć matematykę.

            W dniach 17-18 czerwca uczniowie naszej szkoły i przedszkola mogli wziąć udział w tym niezwykłym projekcie. Gorąco dziękuje rodzicom za  pomoc przy rozkłądaniu i pakowaniu wystawy.

          • Laterna Futuri - wyjazd projektowy klas 7

          • Od 2 do 8 czerwca uczniowie klas siódmym wzięli udział w warsztatach artystyczno-edukacyjnych, po nazwą Laterna Futuri, które odbyły się w miejscowości Großhennersdorf w Niemczech. W ramach projektu odbyły się zajęcia filmowe, teatralne i sztuki akcji realizowane że szkołami partnerskimi z Ostritz w Niemczech i Hovorcovicach w Czechach. Efekty tej międzynarodowej  współpracy mogliśmy podziwiać podczas wieczornej prezentacji filmu, spektaklu i performance w całości przygotowanych przez uczniów pod czujnym okiem profesjonalistów. Kolejna zaletą projektu było podniesienie kompetencji językowych, komunikacyjnych oraz międzykulturowych. 

    • Kontakty

      • Szkoła im. mjr Henryka Sucharskiego w Osieku nad Wisłą
      • (+48) 56-678-65-29
        Przedszkole 56-621-17-20
        --wew. 108 ( Świetlica)
      • ul. Leśna 1 Osiek nad Wisłą
        87-125 Osiek nad Wisłą
        87-125 Osiek nad Wisłą Osiek nad Wisłą
        Poland
      • KLAUZULA INFORMACYJNA
        Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 informujemy, iż:
        1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespól Szkół w Osieku nad Wisłą , reprezentowany przez Dyrektora ZS – Panią Katarzynę Wachowską (ul. Leśna 1 ,87-125 Osiek nad Wisłą , telefon: 56 678 65 29 ).
        2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się
        z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl.
        3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonywania działalności dydaktycznej, wychowawczej i opiekuńczej, w tym realizowania programów nauczania oraz wykonania ciążących na nas obowiązkach prawnych.
        4. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu
        z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach odrębnych, w tym przepisów archiwalnych.
        5. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia
        oraz Ustawa z dnia 7września 1991 r. o systemie oświaty (Dz.U. z 2019 r. poz.1481), oraz Ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo Oświatowe (Dz.U. z 2019 r. poz. 1148) .
        6. Odbiorcami Pani/Pana danych będą podmioty, które na podstawie zawartych umów przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora.
        7. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
        - dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania, a także - w przypadkach przewidzianych prawem - prawo do usunięcia danych i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych.
        - wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się
        z naruszeniem przepisów powyższego rozporządzenia tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
        Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.


        KLAUZULA INFORMACYJNA
        Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119,
        s. 1 informujemy, iż:
        1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Szkół w Osieku nad Wisłą , reprezentowany przez Dyrektora ZS – Panią Katarzynę Wachowską (ul. Leśna 1, 87-125 Osiek nad Wisłą ,telefon: 56 678 65 29 ).
        2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się
        z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl.
        3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji zadań dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych wynikających z przepisów prawa.
        4. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu
        z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach odrębnych, w tym przepisów archiwalnych.
        5. Podstawą prawną przetwarzania danych jest w szczególności ustawa z dnia 7 września
        1991 r. o systemie oświaty (Dz.U. z 2019 r. poz.1481), oraz ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo Oświatowe (Dz.U. z 2019 r. poz. 1148 oraz rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 25 sierpnia 2017 r. w sprawie sposobu prowadzenia przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki dokumentacji przebiegu nauczania, działalności wychowawczej i opiekuńczej oraz rodzajów tej dokumentacji (Dz. U. z 2017 r. poz. 1646).
        6. Odbiorcami Pani/Pana danych będą podmioty, które na podstawie zawartych umów przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora.
        7. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
        - dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania, a także - w przypadkach przewidzianych prawem - prawo do usunięcia danych i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych.
        - wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się
        z naruszeniem przepisów powyższego rozporządzenia tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
        Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.
    • Logowanie